ရန္ကုန္-ေနျပည္ေတာ္အျမန္လမ္းအပိုင္းရွိ ဆြာေခ်ာင္းတံတား နိမ့္က်လ်ွက္ရွိေသာတံတားအတြက္ ယာယီေဘလီတံတားထိုးရန္ ႀကိဳးပမ္းေဆာင္ရြက္လ်ွက္ရွိရာ ယေန႔ ၃၀-၈-၂၀၁၇ ရက္ေန႔ နံနက္(၀၂း၀၀) အခ်ိန္ခန္႔တြင္ ေဘလီသံေဘာင္မ်ား စတင္ေရာက္ရွိလာၿပီး (၀၂ း၃၀) အခ်ိန္ခန္႔တြင္ သံေဘာင္မ်ားစတင္တပ္ဆင္ေနၿပီျဖစ္ပါသည္၊

ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ႀကီးဌာန ဒုတိယ၀န္ႀကီးနွင့္ ဌာနအႀကီးအကဲမ်ားက လုပ္ငန္းစဥ္တစ္ေလ်ွာက္ အနီးကပ္ႀကီးၾကပ္ေဆာင္ရြက္လ်ွက္ရွိၿပီး တည္ေဆာက္ေရးလုပ္ငန္းေဆာင္ရြက္လ်ွက္ရွိသည့္ ေဆာက္လုပ္ေရးအင္ဂ်င္နီယာအဖြဲ႔မ်ား ၊ လုပ္သားမ်ားႏွင့္အတူ သက္ဆိုင္ရာဌာနဆိုင္ရာ၀န္ထမ္းမ်ား ၊ တပ္မေတာ္သားမ်ား၊ ရဲတပ္ဖြဲ႔၀င္မ်ား ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္လ်ွက္ရွိပါသည္။

ဆြာေခ်ာင္းတံတား (အျပန္ဘက္ျခမ္း) မွ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား အလွည့္က်ျဖတ္သန္းလ်ွက္ရွိပါသည္။


နံနက္ (၁၀း၅၀) ခန့္မွစတင္၍ ရန္ကုန္-ေနျပည္ေတာ္အျမန္လမ္း ၊ ဆြာေခ်ာင္းတံတားေနရာမွ ယာဥ္ငယ္မ်ား စတင္ျဖတ္သန္းသြားလာႏိုင္ၿပီျဖစ္ပါသည္၊

 

https://www.facebook.com/MinistryofConstruction/videos/704518273231844/

 


၂၀၁၈ ၾသဂုတ္လ (၂၉) ရက္ နံနက္ (၇) နာရီခန္႔မွစ၍ ရန္ကုန္-မႏၱေလးအျမန္လမ္း ၊ ရန္ကုန္-ေနျပည္ေတာ္လမ္းအပိုင္း မိုင္တိုင္အမွတ္ (၁၆၅/၄) ႏွင့္ (၁၆၆/၀) ၾကား(၄) ဖါလံုခန္႔တြင္ ဆြာေခ်ာင္းေရေလွာင္တမံ ဘက္မွစီးဆင္းလာေသာ ေရမ်ားေၾကာင့္ လမ္းေပၚ ေရ (၂) ေပခန္႔ေရေက်ာ္မွုျဖစ္ေပၚၿပီး ဆြာေခ်ာင္းတံတားဘက္ျခမ္း တံတားတိုင္ RP 7 နွင့္ RP 5 တို႔သည္ တစ္ေပခြဲခန္႔နိမ့္က်သြားခဲ့ပါသည္။

ရန္ကုန္-မႏၱေလး လမ္းေဟာင္း မိုင္တိုင္အမွတ္ (၁၉၉/၄) တြင္လည္း အလားတူအခ်ိန္ခန္႔မွစၿပီး ေရ (၄) ေပခန့္ေက်ာ္လ်ွက္ရွိပါသည္၊အျမန္လမ္းေရေက်ာ္မွဳ ျဖစ္ပြားခ်င္း ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ႀကီးဌာန၊ လမ္းဦးစီးဌာနႏွင့္ တံတားဦးစီးဌာန၀န္ထမ္းမ်ားက အျမန္ျပင္ဆင္ႏိုင္ေရးေဆာင္ရြက္လ်ွက္ရွိၿပီး ပဲခူးတိုင္းေဒသႀကီးအစိုးရအဖြဲ႔ ၊ ဌာနဆိုင္ရာအႀကီးအကဲမ်ားနွင့္ ေဒသအာဏာပိုင္မ်ားကလာေရာက္ၾကီးၾကပ္ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္လ်ွက္ရွိပါသည္။ လက္ရွိအခ်ိန္တြင္ ၄င္းလမ္းအပိုင္း ေနရာတစ္၀ိုက္အား ေခတၱလမ္းပိတ္ထားပါေၾကာင္းအသိေပးအေၾကာင္းၾကားပါသည္။


ေဒါပုံတံတားသစ္ ဖြင့္ပြဲအခမ္းအနား

 


 


ျမန္မာ - ဂ်ပန္ ႏွစ္ႏိုင္ငံခ်စ္ၾကည္ရင္းႏွီးမႈကို ပိုမိုခိုင္ၿမဲေစသည့္အျပင္ လမ္းပန္း ဆက္သြယ္ေရး က႑ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေစေရးအတြက္ နည္းပညာသစ္ျဖင့္ တည္ေဆာက္ထားေသာ ေဒါပုံတံတားသစ္ ဖြင့္ပြဲအခမ္းအနားကို ၂၀၁၈ ခုႏွစ္ ၊ ၾသဂုတ္လ (၂၅) ရက္ေန႔ နံနက္ (၀၇ း ၃၀) အခ်ိန္တြင္ အဆိုပါ တံတားရွိမဂၤလာမ႑ပ္၌ က်င္းပခဲ့ပါသည္။ အဆိုပါ တံတားဖြင့္ပြဲအခမ္းအနားသို႔ ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန ၊ ျပည္ေထာင္စု ဝန္ႀကီး ဦးဟန္ေဇာ္ ၊ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္ ဦးၿဖိဳးမင္းသိန္းႏွင့္ ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသႀကီးလႊတ္ေတာ္ဥကၠ႒ ဦးတင္ေမာင္ထြန္း ၊ အစိုးရအဖြဲ႕ဝင္ဝန္ႀကီးမ်ား၊ ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန ၊ ဒုတိယဝန္ႀကီး ႏွင့္ ဌာနဆိုင္ရာပုဂၢိဳလ္မ်ား ၊ လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္မ်ား ၊ ျမန္မာႏိုင္ငံဆိုင္ရာ ဂ်ပန္သံအမတ္ႀကီးႏွင့္ JICA မွ တာဝန္ရွိပုဂၢိဳလ္မ်ား ၊ Nippon Koei ကုမၸဏီမွ တာဝန္ရွိပုဂၢိဳလ္မ်ား၊ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီမွ တာဝန္ရွိသူမ်ား ၊ တိုင္း / ခ႐ိုင္ / ၿမိဳ႕နယ္အဆင့္ တာဝန္ရွိပုဂၢိဳလ္မ်ား ၊ ေဒသခံျပည္သူမ်ား ၊ ဖိတ္ၾကားထားသည့္ ဧည့္သည္ေတာ္မ်ား စုံညီစြာ တက္ေရာက္ခဲ့ၾကပါသည္။ ထို႔ေနာက္ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီးဦးဟန္ေဇာ္၊ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ ဦးၿဖိဳးမင္းသိန္း တို႔မွ အဖြင့္အမွာစကားေျပာၾကားခဲ့ၿပီး ဂ်ပန္သံအမတ္ႀကီး Mr.Ichiro MARUYAMA က ေဒါပုံတံတားတည္ေဆာက္ ေပးမႈႏွင့္ပတ္သက္၍ ရွင္းလင္းေျပာၾကားျခင္း၊ JICA Myanmar Office မွ Chief Representative Mr.Masayuki KARASAWA မွ တံတားတည္ေဆာက္ေရးဆိုင္ရာ စီမံကိန္းလုပ္ငန္းမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ ရွင္းလင္းေျပာၾကားခဲ့ပါသည္။ ထို႔ေနာက္ ေဒါပုံတံတားအား တိုင္းေဒသႀကီးလႊတ္ေတာ္ ဥကၠ႒ ဦးတင္ေမာင္ထြန္း ၊ ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန ၊ ဒုတိယဝန္ႀကီးဦးေက်ာ္လင္း ၊တိုင္းေဒသႀကီးလႊတ္ေတာ္ ဒုတိယ ဥကၠ႒ ဦးလင္းႏိုင္ျမင့္ ၊ အမ်ိဳးသားလႊတ္ေတာ္ ေဆာက္လုပ္ေရး ၊ စက္မႈလွ်ပ္စစ္ႏွင့္စြမ္းအင္ဆိုင္ရာ ေကာ္မတီ ဥကၠ႒ ဦးေစာမိုးျမင့္ ၊ လွ်ပ္စစ္ ၊ စက္မႈလက္မႈႏွင့္ လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရးဝန္ႀကီး ေဒၚနီလာေက်ာ္ ၊ JICA Myanmar Office မွ Chief Representative Mr.Masayuki KARASAWA ႏွင့္ Nippon Koei Co.,Ltd မွ Project Manager Mr.Takeshi YOSHIDA တို႔မွ ဖဲႀကိဳးျဖတ္ဖြင့္လွစ္ေပးခဲ့ၿပီး ေဒါပုံတံတား ကမၸည္းေမာ္ကြန္းေက်ာက္စာတိုင္အား ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန ၊ ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီး ဦးဟန္ေဇာ္ ၊ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးအစိုးရအဖြဲ႕ ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္ ဦးၿဖိဳးမင္းသိန္း ၊ ျမန္မာႏိုင္ငံဆိုင္ရာဂ်ပန္သံအမတ္ႀကီး H.E Mr.Ichiro MARUYAMA တို႔က စက္ခလုတ္ႏွိပ္ ဖြင့္လွစ္ေပးခဲ့ပါသည္။ ေဒါပုံတံတားသစ္သည္ (၄)လမ္းသြား ေခတ္မီ Extradosed ကြန္ကရစ္ တံတားႀကီးျဖစ္ၿပီး အရွည္ (၂၅၃) မီတာ ၊ တံတားအုတ္ျမစ္ကို ေခတ္မီ Steel Pipe Sheet Pile Foundation (SPSP) ႏွင့္ တည္ေဆာက္ထားၿပီး အရည္အေသြးႏွင့္စံခ်ိန္စံၫႊန္း ျပည့္မီကာ Quality Management System ျဖင့္ ႏိုင္ငံတကာစံခ်ိန္မီ တည္ေဆာက္ထားျခင္းျဖစ္ကာ ၊ ပင္မတည္ေဆာက္သည့္ အဖြဲ႕အစည္းမွာ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ Nippon Koei ကုမၸဏီ ျဖစ္ၿပီး ၂၀၁၅ ခုႏွစ္ ဧၿပီလ (၁)ရက္ေန႔တြင္ စတင္တည္ေဆာက္ခဲ့ပါသည္။ (၂၅-၈-၂၀၁၈)


ADB ေခ်းေငြျဖင့္ CRBC (China Road and Bridge )ကုမၸဏီမွ ေဆာင္ရြက္ေနေသာ 
အိႏၵဳ-ေကာ့ကရိတ္ လမ္းအဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္း လုပ္ငန္းတြင္ 
ဆိုးရြားေနေသာ လမ္းအပိုင္းမ်ားျဖစ္သည့္
(2km-3km အပိုင္း၊ 
10km-12km အပိုင္း၊
24km-25kmအပိုင္း) ၃ ေနရာအား
ျပဳျပင္ထန္းသိမ္းလိုပါသျဖင့္

(၂၀-၈-၂၀၁၈)ရက္ေန႔ နံနက္(၇)နာရီမွ မြန္းလြဲ(၂)နာရီအထိ
လမ္းျပဳျပင္ေနစဥ္အတြင္း
အဆိုပါ လမ္းအပိုင္း(၃)ေနရာအား
ေခတၱပိတ္ထားလိုေၾကာင္း CRBC ကုမၸဏီမွ တင္ျပလာပါသည္။

ခရီးသြားျပည္သူအေပါင္းသိရွိႏိုင္ရန္ 
အသိေပးေၾကညာ အပ္ပါသည္။

(၁၈-၈-၂၀၁၈၊ လမ္းဦးစီးဌာန၊ ကရင္ျပည္နယ္)


မိုးဒဏ္ေၾကာင့္ ပ်က္စီးခဲ့သည့္ သစ္သား/ေဘလီ တံတား (၉)စင္းအား ျပန္လည္တည္ေဆာက္ျခင္းလုပ္ငန္း (၁၀၀%)ၿပီးစီးၿပီ ျဖစ္ပါသည္။

(၁၇-၈-၂၀၁၈၊ လမ္းဦးစီးဌာန၊ ကရင္ျပည္နယ္)


ဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီး ဦးဟန္ေဇာ္ သည္ ဒုတိယဝန္ႀကီး ဦးေက်ာ္လင္း၊ ဌာနဆိုင္ရာ တာဝန္ရွိသူမ်ားနွင့္ အတူ (၁၂-၈-၂၀၁၈)ရက္ေန႔ နံနက္ပိုင္းတြင္ ပုသိမ္ၿမဳိ႕မွ ထြက္ခြါလာၿပီး ပုသိမ္ - ကံကုန္း - ျမင္းကဆိပ္ - ေျမာင္းျမ လမ္းျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းမႈ အေျခအေနကို လမ္းတစ္ေလွ်ာက္ ၾကည့္ရႈစစ္ေဆးၿပီး ေျမာင္းျမတံတားသစ္ တည္ေဆာက္ေရးလုပ္ငန္းခြင္သို႔ ေရာက္ရွိပါသည္။ ရွင္းလင္းေဆာင္တြင္ တံတားဦးစီးဌာန၊ တည္ေဆာက္ေရးအဖြဲ႔(၁)၊ ညႊန္ၾကားေရးမွဴး ဦးမ်ဳိးဝင္း က ေျမာင္းျမ တံတားသစ္ ေဆာင္ရြက္ၿပီးစီးမႈ၊ ေဆာင္ရြက္ဆဲ၊ ဆက္လက္ေဆာင္ရြက္မည့္ လုပ္ငန္းအစီအစဥ္မ်ားကို လည္းေကာင္း၊   လပြတၱာ(ပင္လယ္ေလး)တံတား လက္ရွိၾကိဳးတံတား ၾကံ့ခိုင္မႈရွိေစေရး ျပင္ဆင္ထိန္းသိမ္းျခင္းလုပ္ငန္း ေဆာင္ရြက္ထားရွိမႈ အေျခအေနမ်ားကို လည္းေကာင္း ၾကည့္ရႈစစ္ေဆးပါသည္။ ထို႔ေနာက္ ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီးနွင့္ အဖြဲ႔သည္ ေျမာင္းျမ - အိမ္မဲ - ပန္းတေနာ္ လမ္းပိုင္း ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းထားရွိမႈကို လမ္းတစ္ေလွ်ာက္ ၾကည့္ရႈစစ္ေဆးပါသည္။


ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီး ဦးဟန္ေဇာ္ သည္ ဒုတိယဝန္ႀကီး ဦးေက်ာ္လင္း၊ ဌာနဆိုင္ရာ တာဝန္ရွိသူမ်ားနွင့္အတူ (၁၁-၈-၂၀၁၈)ရက္ နံနက္ပိုင္းတြင္ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕မွ ထြက္ခြါလာၿပီး Oriental Highway Co; Ltd မွ BOT စနစ္ျဖင့္ ေဆာင္ရြက္ေသာ ရန္ကုန္ - ပုသိမ္လမ္း ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းမႈကို လမ္းတစ္ေလ်ာက္ၾကည့္ရႈစစ္ေဆးၿပီး ပုသိမ္ျမိဳ႕သို႔ ေရာက္ရွိပါသည္။ ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီးနွင့္အဖြဲ႔သည္ ဧရာဝတီတိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႔ဝင္ ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္၊ ဝန္ႀကီးမ်ား၊ လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္မ်ားနွင့္အတူ ပုသိမ္ တံတား အသစ္ တည္ေဆာက္မည့္ လ်ာထားေနရာ ေရြးခ်ယ္ထားရွိမႈကို ၾကည့္ရႈစစ္ေဆးၿပီး ယာယီရွင္းလင္းေဆာင္တြင္ တံတားဦးစီးဌာန၊ ဒု-ညႊန္/ခ်ဳပ္ ဦးေနေအာင္ရဲျမင့္ က တံတားေနရာ လ်ာထားမႈ၊ လ်ာထားလမ္းအူေၾကာင္း အမွတ္(၄) Plan ပံုနွင့္ တံတားဒီဇိုင္း၊ ေရေၾကာင္းသြား သေဘၤာမ်ား လြတ္ကင္းမႈ အေျခအေန၊ ၿမဳိ႕တြင္းနွင့္ ဆက္စပ္မည့္ တံတားခ်ဥ္းကပ္လမ္းႏွင့္ လူေနအိမ္မ်ား လြတ္ကင္းႏုိင္မႈ အေျခအေနမ်ားကို ရွင္းလင္းတင္ျပရာ ဒုတိယဝန္ႀကီး က တံတားလမ္းအူေၾကာင္း အေျခအေနႏွင့္ ေငြေဆာင္၊ ေခ်ာင္းသာလမ္းတို႔ႏွင့္ ခ်ိတ္ဆက္မည့္ လုပ္ငန္းစဥ္မ်ားနွင့္ ပက္သက္၍ ျဖည့္စြက္ရွင္းလင္းပါသည္။ ယခုတည္ေဆာက္မည့္ ပုသိမ္တံတားသစ္သည္ ငဝန္ျမစ္ကို ျဖတ္ေက်ာ္ၿပီး ျမစ္အေရွ႕ဘက္ ပုသိမ္ျမိဳ႕တြင္းနွင့္ ျမစ္အေနာက္ဘက္ စိန္ကုန္းေက်းရြာ တုိ႔ကို ဆက္သြယ္တည္ေဆာက္မွာ ျဖစ္ၿပီး တံတားဒီဇိုင္းပံုစံကို ေခတ္မီဒီဇိုင္းျဖင့္ လွပခန္႔ညားသည့္ တံတားပံုစံျဖင့္ တည္ေဆာက္သြားမွာ ျဖစ္သလို တံတားႀကီး ၿပီးစီးသြားပါက ျမိဳ႕ျပဖြ႔ံၿဖဳိးမႈနွင့္အတူ လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရး လြယ္ကူေခ်ာေမြ႔လာမည္ ျဖစ္ပါသည္။ မြန္းလြဲပိုင္းတြင္ ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီး နွင့္အဖြဲ႔သည္ ပုသိမ္ၿမဳိ႕၊ လမ္းဦးစီးဌာန၊ ညႊန္ၾကားေရးမွဴးရံုးတြင္ အေဆာက္အဦ၊ လမ္း၊ တံတား၊ ၿမဳိ႕ျပနွင့္အိမ္ရာ ဖြ႔ံၿဖဳိးေရး ဦးစီးဌာနနွင့္ ေက်းလက္လမ္းဖြ႔ံၿဖဳိးေရးဦးစီးဌာန အရာထမ္း၊ အမႈထမ္းမ်ားနွင့္ ေတြ႔ဆံုၿပီး ဝန္ႀကီးဌာန၏ မူဝါဒမ်ား၊ ရည္မွန္းခ်က္မ်ားနွင့္ ေရွ႕ဆက္လက္ေဆာင္ရြက္မည့္ လုပ္ငန္းစဥ္မ်ားနွင့္ ပက္သက္၍ လမ္းညႊန္မွာၾကားၿပီး ဝန္ထမ္းမ်ား၏ တင္ျပခ်က္မ်ားအေပၚ လုပ္ငန္းလိုအပ္ခ်က္မ်ား ျဖည့္ဆည္းေဆာင္ရြက္ေပးပါသည္။ ထို႔ေနာက္ ပုသိမ္ၿမဳိ႕တြင္ ျမိဳ႕ျပနွင့္အိမ္ရာ ဖြ႔ံၿဖိဳးေရး ဦးစီးဌာန က ေဆာင္ရြက္ေသာ ဥမၼာဒႏၱီအိမ္ရာ စီမံကိန္းနွင့္ ျပည္ေတာ္သာအိမ္ရာ တိုက္ခန္းမ်ား ေဆာက္လုပ္ၿပီးစီးမႈ အေျခအေနတို႔ကို ၾကည့္ရႈ စစ္ေဆးပါသည္။ အဆိုပါ အေဆာက္အဦမ်ားသည္ ပုသိမ္ၿမိဳ႕၊ ပန္းဆက္ (၁၄)ရပ္ကြက္တြင္ တည္ရွိၿပီး အေဆာက္အဦ အမ်ဳိးအစားမ်ားမွာ (၈)ခန္းတြဲ (၆)ထပ္ (၇)လံုး၊ (၆)ခန္းတြဲ (၅)ထပ္ (၁၀)လံုး၊ (၂)ခန္းတြဲ (၄)ထပ္ (၅)လံုး စုစုေပါင္း(၂၂)လံုး တည္ေဆာက္ၿပီးစီးပါသည္။


ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီး ဦးဟန္ေဇာ္ သည္ ဌာနဆိုင္ရာ တာဝန္ရွိသူမ်ားနွင့္အတူ (၄-၈-၂၀၁၈)ရက္ေန႔တြင္ ေတာင္တြင္းႀကီး - ၿမဳိ႕သစ္ - နတ္ေမာက္ လမ္း မိုင္တိုင္(၁၄)ရွိ ပုလင္းေခ်ာင္းေရေက်ာ္ မိုးဒဏ္ေၾကာင့္ ပ်က္စီးမႈ အေျခအေနကို ၾကည့္ရႈစစ္ေဆးၿပီး အျမန္ဆံုး ျပန္လည္ျပဳျပင္ရန္ တာဝန္ရွိသူမ်ားအား လမ္းညႊန္မွာၾကားပါသည္။ ထို႔ေနာက္ တံတားအထူးအဖြဲ႔(၃)က တာဝန္ယူ တည္ေဆာက္သည့္ မေကြးၿမဳိ႕နယ္နွင့္ ေတာင္တြင္းႀကီးၿမဳိ႕နယ္ တို႔ကို ဆက္သြယ္ထားေသာ တံတားအမွတ္(၁/၂၉၃) ေတာင္ဦးတံတား တည္ေဆာက္မႈ အေျခအေနကို လည္းေကာင္း၊ မလြန္နွင့္ ပဌာနဂို တို႔ကို ဆက္သြယ္ထားေသာ ဧရာဝတီတံတား(မလြန္) ၾကံ့ခိုင္မႈ အေျခအေနကိုလည္းေကာင္း ၾကည့္ရႈစစ္ေဆးၿပီး တံတားႀကီး ေရရွည္ခိုင္ျမဲေရးအတြက္ အျမဲမျပတ္ စစ္ေဆးရန္ တာဝန္ရွိသူမ်ားအား လမ္းညႊန္မွာၾကားပါသည္။ ၄င္းေနာက္ စစၥႏိုး - ေရနံမ - ေက်ာက္ပံု - ကန္တုတ္ လမ္း ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းထားမႈ အေျခအေန၊ ပုသိမ္ - မံုရြာလမ္း (ဥသွ်စ္ပင္-ပဒါန္းလမ္းပိုင္း)ရွိ မင္းတုန္းေခ်ာင္းတံတား (ပဒါန္းဘက္ကမ္း) ေရတိုက္စားမႈအား ကာကြယ္ထိန္းသိမ္းျခင္း ေဆာင္ရြက္ေနမႈ အေျခအေနမ်ားကို ၾကည့္ရႈစစ္ေဆးပါသည္။ ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီးႏွင့္အဖြဲ႔သည္ ၁၂-၆-၂၀၁၈ ရက္ေန႔ သဘာဝေဘးဒဏ္ေၾကာင့္ ပ်က္စီးသြားေသာ သရက္ - ကံမ လမ္းေပၚရွိ ေရနံ႔သာ(မင္းတုနး္)တံတားအား တံတားတည္ေဆာက္ေရး အဖြဲ႔(၃)က ျပန္လည္ျပဳျပင္ေနမႈ၊ အသစ္တုိးခ်ဲ႕ တည္ေဆာက္ေနမႈ တို႔ကို ၾကည့္ရႈစစ္ေဆးၿပီး လုပ္ငန္းလိုအပ္ခ်က္မ်ား လမ္းညႊန္မွာၾကားပါသည္။


Page 4 of 22

ေန႕စဥ္သတင္းစာမ်ားရယူရန္