ဇူလိုင္လ၂၇ရက္ေန႔တြင္ မိုးသည္းထန္စြာ႐ြာသြန္းမႈေၾကာင့္ မိုင္းဆတ္ခ႐ိုင္၊ မိုင္းဆတ္-မိုင္းခုတ္ကားလမ္း19km မွ 55km အတြင္းတြင္ ေနရာေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား  ေတာင္ၿပိဳလမ္းပိတ္ဆို႔မႈမ်ား ျဖစ္ေပၚခဲ့ပါသျဖင့္ မိုင္းဆတ္ခရိုင္၊ လမ္းဦးစီးဌာနမွ အင္ဂ်င္နီယာဝန္ထမ္းမ်ား ဦးေဆာင္၍ စက္အင္အား၊လူအင္အားမ်ား အသံုးျပဳ၍ ေဆာင္ရြက္ခဲ့ရာ ဇူလိုင္လ ၂၈ရက္ေန႔ေန႔လည္၁၂း၀၀ ခန္႔ အခ်ိန္တြင္ ကားလမ္းတေၾကာင္း ထိုးပြင့္ကာယာဥ္မ်ား သြားလာႏိုင္ၿပီျဖစ္ေၾကာင္း အမ်ားျပည္သူ သိရွိႏိုင္ရန္ တင္ျပအပ္ပါသည္၊

စက္ယာဥ္ယႏၲရားအင္အားမ်ား ေနာက္ထပ္တိုး၍ ေတာင္ၿပိဳေျမမ်ား ကုန္စင္႐ွင္းလင္းေရးႏွင့္ မိုးဆက္လက္ရြာသြန္းမႈေၾကာင့္ ထပ္မံေျမၿပိဳက်မႈမ်ားအား အခ်ိန္ႏွင့္တေျပးညီ ဖယ္ရွားရွင္းလင္းလ်က္ရွိပါသည္။


ကရင္ျပည္နယ္၊ ဘားအံခ႐ိုင္၊ လႈိင္းဘြဲ႕ - ရွမ္းရြာသစ္ လမ္း ၊ ေတာင္က်ေရေၾကာင့္ ေမ်ာပါသြားေသာ တံတား(၂)စင္း ေနရာတြင္ ေပ(၆၀)ႏွင့္ ေပ(၇၀) ေဘလီတံတား(၂)စင္း တည္ေဆာက္ၿပီးစီး။


ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန၏ ၂၀၁၈ ခုနွစ္ မိုးရာသီ သစ္ပင္စိုက္ပ်ဳိးပြဲကို ရန္ကုန္ - မႏၱေလး အျမန္လမ္းမႀကီး စီလမ္းဆံုတြင္ က်င္းပျပဳလုပ္။

(၂၆-၇-၂၀၁၈)


ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန ဝန္ထမ္းမိသားစုမ်ား၏ (၁၃)ႀကိမ္ေျမာက္ ဝါဆိုသကၤန္း ကပ္လွဴပူေဇာ္ပြဲ အခမ္းအနားကို ေနျပည္ေတာ္ ရံုးအမွတ္(၁၁) ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန၊ စုေဝးခန္းမႀကီးတြင္ က်င္းပျပဳလုပ္။

(၂၅-၇-၂၀၁၈)


မိုးသည္းထန္စြာ ရြာသြန္းမႈေၾကာင့္ ဂ်ိဳင္းျမစ္ ေရတက္လာပါသျဖင့္ ဂ်ိဳင္း(ေကာ့ကရိတ္)ႀကိဳးတံတား ေဘးရွိ Pontoon တံတား အတက္အဆင္းမွာ ျမင့္တက္လာပါကာ အခ်ိဳ႕လူစီးယာဥ္မ်ား အတက္အဆင္း ခက္ခဲေနပါသည္။

သို႔ျဖစ္ပါ၍ လူစီးယာဥ္(Expresses)မ်ား အေနျဖင့္ (ယာဥ္+ကုန္) ၁၃ တန္ခ်ိန္ၿပီး တင္ေဆာင္လာပါက ႀကိဳးတံတားေပၚမွ ခရီးသည္မ်ား လမ္းဆင္းေလွ်ာက္ေသာစနစ္ျဖင့္ ယာဥ္မ်ားအား ျဖတ္သန္းခြင့္ ျပဳထားပါသည္။

တာဝန္ရွိသူမ်ားမွ ႀကိဳးတံတားေပၚ ျဖတ္သန္းမည့္ယာဥ္မ်ားအား ကတၱားေပၚတက္ေစၿပီး တိုင္းတာစစ္ေဆးေပးလွ်က္ ရွိပါေၾကာင္း သိရွိႏိုင္ရန္ ႏႈိးေဆာ္အပ္ပါသည္။

(၂၃-၇-၂၀၁၈၊ လမ္းဦးစီးဌာန၊ ကရင္ျပည္နယ္)


ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန၊ တံတားဦးစီးဌာန၊ တည္ေဆာက္ေရးအဖြဲ႕(၁) က တာ၀န္ယူေဆာင္ရြက္ေသာ ကုလားတန္ျမစ္ကူးတံတား(ပလက္၀) တည္ေဆာက္ေရးစီမံကိန္း

(၂၁-၇-၂၀၁၈)


ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန ဒုတိယဝန္ႀကီး ဦးေက်ာ္လင္း သည္ ဌာနဆိုင္ရာ တာဝန္ရွိသူမ်ား၊ နယ္ေျမခံ လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္မ်ား ႏွင့္အတူ (၂၂-၇-၂၀၁၈)ရက္ေန႔တြင္ JICA ေခ်းေငြအေထာက္အပံ့ ဂ်ပန္ယန္း (၄၆၁၃)သန္းျဖင့္ ေဆာင္ရြက္မည့္ သန္လ်င္တံတားအမွတ္(၁)မွ သီလဝါစက္မႈဇုန္ထိ ေလးလမ္းသြား လမ္းအဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္း လုပ္ငန္းႏွင့္ သန္လ်င္တံတား ခ်ဥ္းကပ္လမ္း မိုးရာသီကာလ ပ်က္စီးမႈမ်ား ျပန္လည္ျပဳျပင္ျခင္းလုပ္ငန္း အေျခအေနမ်ားကို ၾကည့္ရႈ စစ္ေဆးပါသည္။

သန္လ်င္တံတားအမွတ္(၁)မွ သီလဝါစက္မႈဇုန္ထိ ေလးလမ္းသြား လမ္းအဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္း စီမံကိန္းသည္ အရွည္(၈.၇)ကီလိုမီတာ ရွိကာ (၄/၂၀၁၈)တြင္ စတင္ေဆာင္ရြက္ခဲ့ၿပီး ၂၀၁၉ ခုႏွစ္တြင္ အၿပီး ေဆာင္ရြက္မည္ ျဖစ္ပါသည္။

အစည္းအေဝး ဆံုးျဖတ္ခ်က္အရ မိုးတြင္းကာလ လမ္းေပါက္ေနရာမ်ားကို Water Bound မ်ားျဖင့္ လည္းေကာင္း၊ ကတၱရာယိုမ်ားျဖင့္ လည္းေကာင္း ျပဳျပင္ရန္ႏွင့္ ပ်က္စီးမႈမ်ားေသာ သန္လ်င္တံတားထိပ္မွ မီးပြိဳင့္လမ္းဆံုထိပ္ထိ လမ္းပိုင္းေနရာအား ကတၱရကြန္ကရစ္ခင္းျခင္းကို တစ္ပတ္အတြင္း အျမန္ဆံုး ေဆာက္ရြက္ရန္ ညႇိနႈိင္းဆံုးျဖတ္ခဲ့ၾကသည္။

ဒုတိယဝန္ႀကီးႏွင့္ အဖြဲ႕သည္ BOT စနစ္ျဖင့္ ေဆာင္ရြက္ေနေသာ ရန္ကုန္ - ပုသိမ္ လမ္း မိုးရာသီအတြင္း လမ္းပ်က္စီးမႈႏွင့္ ျပဳျပင္ေဆာင္ရြက္ေနမႈ အေျခအေနမ်ားအား ဆက္လက္ၾကည့္ရႈ စစ္ေဆးပါသည္။

မိုးသည္းထန္စြာ ရြာသြန္းမႈေၾကာင့္  ထီလံု - တာေပါင္ - ပတ - နဘူးလမ္း အေျခအေန


၁၉ ဇူလိုင္ မေမ့ႏိုင္ (၇၁)ႏွစ္ေျမာက္ အာဇာနည္ေန႔ ႏိုင္ငံေတာ္အလံ အား အလံတိုင္ တစ္ဝက္လႊင့္ထူ


Page 3 of 19