ရာေမာင္တံတားတြင္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား ျဖတ္သန္းသြားလာမႈ အေျခအေန (၂၈-၅-၂၀၁၈)ရက္ေန႔မွစ၍ ယေန႔အထိ (၁၃)တန္ေအာက္ ယာဥ္မ်ားအား ႀကိဳးတံတားေပၚမွ ျဖတ္သန္းခြင့္ျပဳၿပီး (၁၃)တန္အထက္ ယာဥ္မ်ားအား ဇက္ေရယာဥ္ျဖင့္ ကူး၍ ျဖတ္သန္းခြင့္ျပဳလ်က္ ရွိပါသည္။ (၁၃)တန္အထက္ = (၇၅)စီး (ဇက္ေရယာဥ္ျဖင့္ ကူးပါသည္။) (၁၃)တန္ေအာက္ = (၁၆၀)စီး (ခရီးသည္မ်ား တံတားေပၚ ဆင္းေလ်ာက္၍ ယာဥ္မ်ားအား တံတားေပၚမွ ျဖတ္သန္းသြားပါသည္။)





ေတာင္တြင္းႀကီး - ၿမဳိ႕သစ္လမ္း မိုင္တုိင္(၂၀/၃ - ၂၁/၄) ေရႊပန္းပင္ေခ်ာင္း ေရေက်ာ္(၁၅၀ ေပ) ပ်က္စီးမႈအား နွစ္လႊာတစ္ထပ္ေဘလီ တံတားထိုးျခင္းလုပ္ငန္း ေဆာင္ရြက္မႈ အေျခအေန

(၃-၆-၂၀၁၈) - ေရေက်ာ္အတြင္း ပ်က္စီးသည့္ အပိုင္းအစမ်ားအား ေရစီးေရလာ ေကာင္းမြန္ရန္ ေရလမ္းေၾကာင္း ရွင္းလင္း - ယာယီတံတား Alignment ေနရာ ေရြးခ်ယ္

(၄-၆-၂၀၁၈) - ေရလယ္တိုင္ Spun pipe ရိုက္မည့္ေနရာတြင္ ေက်ာက္ႀကီးမ်ားနွင့္ ေရေက်ာ္အပိုင္းအစား ရွင္းလင္း - လက္ပံေျခေပၚဘက္ကမ္းမွ ေဘလီပစၥည္းမ်ား သယ္ယူ - မင္းဘူး - ပြင့္ျဖဴ - စလင္း - ဆိပ္ျဖဴလမ္းရွိ မုန္းေခ်ာင္းတံတားမွ Spun pipe မ်ား သယ္ယူ - ျမိဳ႕သစ္ဘက္ကမ္း ကမ္းကပ္ခံုအား Bearing အထိုင္ထိ ေက်ာက္ႀကီးစီ

(၅-၆-၂၀၁၈) - နတ္ေမာက္ဘက္ကမ္း ကမ္းကပ္ခံုအား Bearing အထိုင္ထိ ေက်ာက္ႀကီးစီ - လက္ပံေျခေပၚဘက္ကမ္းမွ ေဘလီပစၥည္းမ်ား သယ္ယူ - မင္းဘူး - ပြင့္ျဖဴ - စလင္း - ဆိပ္ျဖဴလမ္းရွိ မုန္းေခ်ာင္းတံတားမွ တန္(၅၀)ကရိန္း Hitachi (KH 150) သယ္ယူ

(၆-၆-၂၀၁၈) - Spun pipe မ်ားအား P1 ေနရာသို႔ ကရိန္းျဖင့္ သယ္ေရႊ႕ - ရန္ကုန္ - ျပည္ - မႏၱေလးလမ္း မုိင္တိုင္(၁/၂၉၃) ေတာင္ဦးတံတားမွ ေရလယ္တုိင္ P1 နွင့္ P2 Diaphragm အတြက္ I-Beam မ်ားနွင့္ Grab မ်ား သယ္ယူ





Page 3 of 5

ေန႕စဥ္သတင္းစာမ်ားရယူရန္